Сценарій туристичного походу «Ми - туристи»

Мета: сприяти формуванню основ здорового способу життя, потреби займатися фізичною культурою і спортом. 
Завдання:
  • Удосконалювати рухові здібності дітей, спрямовану на зміцнення здоров'я, розвивати витривалість організму.
  • Сприяти освоєнню найпростішими туристичними вміннями: здійснювати піший похід, рухатися в колоні по одному по встановленої дистанції з рюкзаками; виконувати технічно грамотно різноманітні нескладні перешкоди.
  • Розвивати і збагачувати словниковий запас: слова-предмети: турист, намет, казанок, рюкзак, компас; слова-визначення й словосполучення : велосипедний, пішохідний, лижний, водний, сміливий; слова: похід, привал, збір, долати.
  • Дотримуватися правил безпечної поведінки під час ігор в природних умовах:
  • Уникати можливих травм під час рухливих ігор (зіткнень, підніжок)
  • Надавати першу допомогу собі та іншим (прикласти холод, накласти пов'язку), покликати дорослих
  • Стежити за чистотою поляни, не допускати засмічення лісу
  • Вести краєзнавчі спостереження.

Хід заходу.
Примовка туриста:
Вих.: Хто крокує з рюкзаком?
Всі: Ми, туристи!
Вих.: Хто з нудьгою не знайомий?
Всі: Ми туристи!
Вих.: Нас вперед ведуть...
Всі: Дороги!
Вих.: Наш девіз:
Всі: «Завжди вперед!»
Вих.: Гей, хлопці,
Всі: Твердіше крок!
Вих.: Що турист бере в дорогу?
Всі: Пісню, ложку і рюкзак»
Сьогодні ми вирушаємо в похід. Маршрут нашого походу пролягатиме територією садка.
Якщо ми з вами підемо в похід, то ми хто?
Діти: Туристи!
Які повинні бути туристи?
Туристи - це сильні, витривалі, безжурні люди, які не бояться труднощів, багато вміють. Щоб пізнати неосяжні простори рідного краю, вони багато подорожують.
Якщо турист пересувається пішки, як називається цей вид туризму?
Діти: піший
Якщо на велосипедах, човнах, на лижах, на конях, автомобілях (автотуризм).
І так ми вирушаємо в піший похід в Черняевский ліс.
Друга частина походу - рух за розробленим маршрутом.
На лісових стежках діти перебудовуються в колону по одному.
Гра «Слідопити»
Мета: розвивати спостережливість, орієнтування в просторі.
  • Діти розглядають кору берези (кора світліша і еластичніші з південного боку стовбура)
  • Діти знайомляться з модриною, порівнюють її з ялинкою; закріплюють поняття «Змішаний ліс».
  • Знаходять годівниці для білок і птахів годують птахів.
  • Розглядають мурашники;
Привал - зупинка на великій галявині, встановлення намету. Вибір чергових для накривання столу.
Смуга перешкод.
  1. Біг змійкою з увертыванием
  2. Метання в ціль
  3. Біг в обручах
Гра «уважний» - на галявині маскуються 10 предметів (спортивний інвентар). Потім повідомляється учасникам. Вони повинні відшукати предмети.
Гра «Лісові козаки - розбійники» - одна команда знаходиться в наметі. Інша ховається. Потім команди міняються/
Гра «Точний окомір» - учасникам пропонується на око визначити скільки кроків до куща. Потім відповіді перевіряються. Переможці отримують звання «Гостре око».
Привал та розкладання туристичної палатки.
Туристичні загадки:
Він з тобою і зі мною
Йшов лісовими стежками,
Один похідний за спиною
На ременях з застібками.
(Рюкзак)

І від вітру і від спеки, від дощу тебе укриє
А як спати в ній солодко
Що це?
(Намет)

І в тайзі, і в океані
Він відшукає шлях будь.
Уміщається в кишені,
А веде нас за собою
(Компас)

Він в поході дуже потрібен,
він з вогнищами дуже дружний
Можна в ньому юшку варити
Запашний Чай кип'ятити
(Казанок)

Діти запрошуються до великого, похідному столу.
Самостійна діяльність: збір шишок, сухих паличок для виготовлення виробів.
Ігри: футбол, бадмінтон, волейбол.
Підведення підсумків: що ми дізналися нового?
Що найбільше сподобалося?
Прибирання галявини і збір рюкзаків.
Повернення в дитячий сад.

Немає коментарів: