ТЕСТИ

Тестування відіграє важливу роль у педагогічній діагностиці щодо організації та здійснення моніторингу в освіті. За такого аналізу активно використовуються дидактичні і психологічні тести, тести на виявлення навчальних досягнень і здібностей тощо. Крім того, тестування є однією із форм роботи з батьками, після обробки результатів яких, педагог отримує дані з поставлених завдань.

ЯК ПОТРІБНО ПРОВОДИТИ ТЕСТУВАННЯ?
Є багато різноманітних нюансів та тонкощів, пасток і правил, ура­хування яких є дуже корисним, щоб отримати максимально точний результат, щоб зуміти відчути дитину протягом короткого проміжку часу, що займає тестування. Отже, перше на що хочу наголосити – це тривалість тестування...

СКІЛЬКИ ЧАСУ ПОВИННО ТРИВАТИ ТЕСТУВАННЯ?

А як довго малюк може утримувати увагу? Хвилин 5—7, потім — перерва, потім — ще хвилин 5-7... Заняття у дитячому са­дочку недаремно тривають лише 25 хвилин. Малюкам набридає відповідати на пи­тання, малювати, розповідати вірші. Тому бажано, щоб тестування тривало хвилин 30-40 і мало дві невеликі перерви. Якщо ж вам потрібно щось уточнити, провести додаткові дослідження, доцільно буде спробувати ще раз через декілька днів.

КОЛИ ПРОВОДИТИ ТЕСТУВАННЯ?

Якщо йдеться про пору року, то проводити тестування можна починаючи із квітня-вересень, оскільки у віці 6-7 років, кожен наступний місяць є важливим  для розвитку дитини. Крім того, якщо продіагностувати дитя двічі, то можна прослідкувати динаміку його розвитку.
Проводити тестування протягом дня бажано тоді, коли дитина є максимально активною – приблизно з 9.00 до 13.00. Якщо зробити це ввечері або під час звичного денного відпочинку, результат може виявитися недостовірним.

Немає коментарів: