Тестування відіграє важливу роль у педагогічній діагностиці
щодо організації та здійснення моніторингу в освіті. За такого аналізу активно
використовуються дидактичні і психологічні тести, тести на виявлення навчальних
досягнень і здібностей тощо. Крім того, тестування є однією із
форм роботи з батьками, після обробки результатів яких, педагог отримує дані з
поставлених завдань.
ЯК ПОТРІБНО ПРОВОДИТИ ТЕСТУВАННЯ?
Є багато різноманітних нюансів та тонкощів, пасток і правил, урахування яких є дуже корисним, щоб отримати максимально точний результат, щоб зуміти відчути дитину протягом короткого проміжку часу, що займає тестування. Отже, перше на що хочу наголосити – це тривалість тестування...
СКІЛЬКИ ЧАСУ ПОВИННО ТРИВАТИ ТЕСТУВАННЯ?
А як довго малюк може утримувати увагу? Хвилин 5—7, потім — перерва, потім — ще хвилин 5-7... Заняття у дитячому садочку недаремно тривають лише 25 хвилин. Малюкам набридає відповідати на питання, малювати, розповідати вірші. Тому бажано, щоб тестування тривало хвилин 30-40 і мало дві невеликі перерви. Якщо ж вам потрібно щось уточнити, провести додаткові дослідження, доцільно буде спробувати ще раз через декілька днів.
КОЛИ ПРОВОДИТИ ТЕСТУВАННЯ?
Якщо йдеться про пору року, то проводити тестування можна починаючи із квітня-вересень, оскільки у віці 6-7 років, кожен наступний місяць є важливим для розвитку дитини. Крім того, якщо продіагностувати дитя двічі, то можна прослідкувати динаміку його розвитку.
Проводити тестування протягом дня бажано тоді, коли дитина є максимально активною – приблизно з 9.00 до 13.00. Якщо зробити це ввечері або під час звичного денного відпочинку, результат може виявитися недостовірним.
Немає коментарів:
Дописати коментар