Методика «Намалюй що-небудь»


Дитині дається листок паперу, набір фломастерів і пропонується придумати і намалювати що-небудь незвичайне. На виконання завдання приділяється 4 хв. Далі оцінюється якість малюнка за приведеними нижче критеріями, і на основі такої оцінки робиться висновок про особливості уяви дитини.
Оцінка результатів
10 балів – дитина за відведений час придумала і намалювала щось оригінальне, незвичайне, що явно свідчить про неабияку фантазію, про багату уяву. Малюнок справляє велике враження на глядача, його образи і деталі ретельно пророблені.
8-9 балів – дитина придумала і намалювала щось досить оригінальне, з фантазією, емоційне і барвисте, хоча зображення не є зовсім новим. Деталі картинки пророблені непогано.
5-7 балів – дитина придумала і намалювала щось таке, що в цілому не є новим, але несе в собі явні елементи творчої фантазії і справляє на глядача певне емоційне враження. Деталі й образи малюнка пророблені посередньо.
3-4 бала – дитина намалювала щось дуже просте, неоригінальне, причому на малюнку слабо проглядається фантазія і не дуже добре пророблені деталі.
0-2 бала – за відведений час дитина так і не зуміла нічого придумати і намалювала лише окремі штрихи і лінії.
Висновки про рівень розвитку:
10- дуже високий
8-9- високий
5-7- середній
3-4- низький


0-2- дуже низький.

Немає коментарів: