План роботи з батьками
СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
М |
Форма роботи
|
Тема
|
Дата, прізвище
|
ВЕРЕСЕНЬ
| Груповіконсультації |
§ “Основні напрями виховного процесу”.
§ “Дитина заздрить, допоможіть їй”.
| |
Батьківські
збори
|
“Особливості психічного, фізичного розвитку дітей 6-го року життя”.
| ||
§ Вправа “Познайомимося”.
§ Організм дитини – перлина світу.
§ Пропозиції батьків “Формула гарного дитячого садка”.
§ Анкетування “Ваша дитина”, “Чи талановита ваша дитина?”.
| |||
Інформація батьківського куточка
|
§ Анатомо-фізіологічні особливості дітей 6-го року життя.
§ Які вони діти?
§ Як охороняти і зміцнювати здоров’я дитини.
§ Як виростити обдаровану дитину.
§ Які умови слід створити вдома, щоб виявити здібності дитини?
| ||
Оформлення ширми
|
“Обдарованість, що це?”
| ||
Конкурс-виставка
|
“Наші таланти”.
| ||
Анкетування
|
“Досягнення нашої дитини”
| ||
Папка-пересувка
|
“Рік перед школою”
| ||
День відкритих дверей
|
“Знайомимось зі старшою групою”
| ||
ЖОВТЕНЬ
|
Зустріч з психологом
|
“Батькам про психологію дошкільника”.
| |
Відвідування дітей
на дому
|
Відвідування сім’ї, всебічне і глибоке вивчення умов виховання дітей в сім’ї.
| ||
Розмова за круглим столом
|
“Роль книги в житті дитини”.
| ||
§ Конкурс “Мама, тато і я – сім’я, що читає”.
§ Анкетування.
| |||
Групова консультація
| “Законодавство, яке захищає дитину”. | ||
§ Конвенція ООН про права дитини – головний міжнародний документ щодо захисту дітей.
§ Законодавче забезпечення прав дітей в Україні.
| |||
Індивідуальні консультації
|
§ “Розвиток пізнавальних інтересів”.
§ “Про що запитують нас діти і чи вміємо ми їм відповідати”.
§ “Як ростити допитливих”.
§ “Як грають і працюють наші діти разом”.
| ||
Дискусія
|
“Чи потрібні Вашій дитині права?”
| ||
Конкурс-виставка
|
“Осінні поробки”.
| ||
Фото-ширма
|
“Наші спортивні досягнення”
| ||
Інформація батьківського куточка
|
§ Права дитини за правами Конвенції.
§ Психологічна допомога батькам дошкільників.
§ Які книжки потрібно читати дітям.
§ Розвиваємо мовлення дошкільника.
| ||
ЛИСТОПАД
|
Клуб для батьків “Ми і наші діти”
|
“Турбота батька й матері про здорову сім’ю”.
| |
§ Виховання починається від дня народження.
§ Мир вашому дому.
§ Корисні поради для батьків.
| |||
Групова
консультація
|
“Дошкільнята та їх права”.
| ||
§ Чинники ризику, які зумовлюють жорстоке поводження з дітьми.
§ Форми покарання дітей.
| |||
Інформація батьківського куточка
|
§ Чого чекає дитина від родини.
§ Що найбільше турбує дитину.
§ Дитячі секрети.
§ Караючи, подумай: “А навіщо?”
| ||
Індивідуальні консультації
|
§ “Що робити, коли дитина боїться дорослих”.
§ “Як ми оцінюємо результати дитячої праці”.
§ “Чи здатний дошкільник оцінити свою роботу сам”.
§ “Учимо дошкільнят відчувати інших”.
§ “Звідки беруться нервові діти?”
| ||
Тиждень відкритих дверей
|
“Наші досягнення” (перегляд батьками практичних занять з дітьми).
| ||
Зустріч з медсестрою
|
Бесіда “Як попередити хворобу”
| ||
Конкурс навчальних посібників
|
“Готуємо посібник для занять всією родиною”
| ||
Папка-пересувка
|
“Коментарі вчителя-логопеда”
| ||
ГРУДЕНЬ
|
Тиждень сім’ї
|
“Пам’ять родоводу”.
| |
§ “Моя сім’я” (тематичне заняття).
§ Виставка творчих робіт дітей “Сімейна пелюсточка”.
§ Вечір-вогник “Родинне свято”.
| |||
Диспут
|
“Сходинки гуманних взаємин батьків і дітей”.
| ||
Школа молодих батьків
|
“Батьки – перші вихователі”.
| ||
§ Професія – батько.
§ Сучасні тенденції у вихованні дітей.
§ Педагогічні ситуації.
§ Поради та завдання для батьків.
| |||
Індивідуальні консультації
|
§ “Індивідуальний підхід до нервової дитини”.
§ “Період розквіту дитячого малювання”.
§ “Спілкування хлопчиків і дівчаток”.
| ||
Фото-буклет |
“Моя дитина унікальна”.
| ||
Інформація батьківського куточка
|
§ Поринемо разом у світ природи.
§ Взаємини у вашій сімї.
§ Як уникнути помилок у вихованні дитини.
§ Що треба знати і вміти батькам, аби забезпечити дітям своєчасний і повноцінний розвиток.
| ||
Конкурс
|
“Новорічні саморобки”.
| ||
СІЧЕНЬ
|
Групова консультація
|
“Педагогічна культура молодих батьків”.
| |
Відвідування дітей на дому
|
Відвідування сім’ї, всебічне і глибоке вивчення умов виховання дітей в сім’ї.
| ||
Розмова за круглим столом
|
“Хочете дарувати дітям свою любов?”
| ||
§ 70 способів сказати дитині: “Дуже добре”.
| |||
Клуб
“Молода сім’я”
|
“Роль гри в житті та вихованні дитини”.
| ||
§ Дитячі ігри.
§ Як навчити дитину гратися?
§ Спільні ігри дорослих і дітей.
§ Практичні заняття з батьками.
| |||
Інформація батьківського куточка
|
§ Психологічна готовність дитини до школи.
§ Як виховувати у дитини любов до природи.
§ Поради спеціалістів
| ||
Конкурс
|
“Дитяча іграшка своїми руками”.
| ||
Оформити папку-пересувку, ширму
|
“Кризи дошкільного віку”.
| ||
ЛЮТИЙ
|
Бесіда за круглим столом
|
“Мистецтво подарунків”.
| |
§ Яка іграшка потрібна дитині?
§ Як подарувати подарунок?
§ Обігрування ситуацій “Подумай, знайди вихід”.
| |||
Школа молодого батька
|
“Світ домашнього театру”.
| ||
§ Сімейні свята.
§ Подаруймо дітям казку.
§ Виставка: “Світ захоплень сім’ї”.
| |||
Зустріч з фізінструктором
|
“Навчання дітей дбайливому ставленню до свого власного здоров’я”.
| ||
§ Як покращити здоров’я дитини?
§ Показ практичного заняття з фізкультури.
§ Сімейне спортивне свято.
| |||
Оформити папку-пересувку
|
“Валеологічне виховання дошкільника”.
| ||
Індивідуальні консультації
|
§ Гігієна – запорука здоров’я.
§ Охорона життя та зміцнення здоров’я дітей.
| ||
Зустріч з психологом
|
“Розвиваємо пам’ять, логічне мислення дитини”.
| ||
Інформація батьківського куточка
|
§ Чому “партнером” дитина обирає телевізор?
§ Чому в поведінці дитини проявляються грубість, жостокість?
§ Про що мріє ваша дитина.
§ Татове слово для дитини.
| ||
БЕРЕЗЕНЬ
| Клубдля батьків |
“Всі ми – дружна сім’я”.
| |
§ Літературний конкурс “Моя родина”.
§ “Про сім’ю у світі і про світ сім’ї”. Розгляд сімейного альбома.
| |||
Семінар
|
“Чи готова Ваша дитина до навчання в школі?”
| ||
§ Спільне і відмінне у дітей 6-7 років.
§ Відмінності у навчанні.
§ Постало питання.
| |||
Виставка сімейних творчих робіт
|
“Таланти сім’ї”.
| ||
Відвідування дітей
на дому
|
Відвідування сім’ї, всебічне і глибоке вивчення умов виховання дітей в сім’ї.
| ||
Анкетування
|
“У сім’ї росте здорова дитина”.
| ||
Інформація батьківського куточка
|
§ Як сформувати правильну поставу дитини?
§ Прилучаємо до загальнолюдських цінностей.
§ Як виростити дитину моральною людиною.
| ||
Родинне свято
|
“День маминої вісімки”
| ||
КВІТЕНЬ
| Лекція-бесіда |
“Чому важко першокласнику?”
| |
§ Режим. Навчання і прогулянка.
§ “Не можна” і “потрібно”.
§ Зібраність, відповідальність та самоконтроль.
| |||
Бесіда за круглим столом
|
“Дитина зустрічається зі школою”.
| ||
§ Поведінка в школі – це стиль спілкування в сім’ї.
§ Чи хоче дитина йти до школи?
§ Що дитина знає про школу?
| |||
Інформація батьківського куточка
|
§ Засоби виховання почуття самоповаги у дошкільника.
§ Шляхи запобігання проявам негативізму і вередування.
§ Чи потрібно перенавчати “ліворуких” дітей?
| ||
Оформити ширму
|
“Вулиця і діти”.
| ||
Відвідування дітей на дому
|
Відвідування сім’ї, всебічне і глибоке вивчення умов виховання дітей в сім’ї.
| ||
Зустріч з вчителем, психологом
|
“Як навчити дитину вчитися”.
| ||
§ Тривалість безупинної роботи.
§ Можливості дитини.
§ Темп діяльності.
§ Самоконтроль і планування роботи.
§ Анкетування “Сучасні тенденції у вихованні дітей”.
| |||
ТРАВЕНЬ
|
Батьківські
збори
|
“Гортаючи сторінки навчального року”.
| |
§ Наші досягнення.
§ Успіхи у творчості.
§ Ми і наші батьки.
§ Скоро до школи.
| |||
Оформлення папку-пересувку
|
“Зустрічаємо літо. Літній оздоровчий період”.
| ||
Відвідування сімей
|
Проведення роботи з неблагополучними сім’ями.
| ||
Інформація батьківського куточка
|
§ Складнощі написання букв.
§ Учимо ризикувати.
§ Чи сприяємо ми вихованню самостійності своїх дітей?
| ||
Круглий стіл з психологом
|
“Психотренінг допоможе”.
| ||
§ Ділові ігри, цікаві вправи.
| |||
Групова консультація
| “Секрети перших невдач”. | ||
§ Невміння подолати труднощі в практичних діях.
§ Неправильна поведінка дошкільника.
§ Її величність Дитина.
| |||
Родинне свято |
“Прощавай, садок дитячий!”
|
Немає коментарів:
Дописати коментар