- Мнемотехніка (грец. — мистецтво запам'ятовування) (мнемотехніка) — сукупність спеціальних прийомів і способів, що полегшують запам'ятовування і збільшують обсяг пам'яті шляхом утворення штучних асоціацій. Заміна абстрактних об'єктів і фактів за допомогою понять та уявлень, які мають візуальне, аудіальне або кінестетичне представлення, об'єднання об'єктів з уже наявною інформацією в пам'яті різних типів для спрощення запам'ятовування.
-
Мета: Використовувати технологію мнемотехніка в освітньому процесі спільної та самостійної діяльності.Завдання:
- 1. Сприяти розвиток основних психічних процесів - пам'яті, уваги, образного мислення;
- 2. Сприяти вмінню дітей перетворювати абстрактні символи, образи (перекодування інформації);
- 3. Сприяти формуванню умінь і навичок у дітей сприйняття, відтворення , використання засобів технології.
- 4. Сприяти розвитку вміння працювати за зразком, за правилами, слухати дорослого і виконувати його інструкції;
- 5. Сприяти розвиткові творчих здібностей дітей, вмінню самим складати схеми і відтворювати їх.
- 6. Сприяти розвитку зв'язного мовлення, розширення і збагачення словникового запасу дітей;
- 7. Сприяти розвиток дрібної моторики рук;
- 8. Сприяти формуванню навичок співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, самостійності, ініціативності, відповідальності;
- 9. Сприяти формуванню цілісного сприйняття навколишнього світу;
- 10. Сприяти розвитку інтересу, мотивації до вивчення нового, невідомого в навколишньому світі, приймати активну участь в освітньому процесі;
- 11. Сприяти розвитку вміння вирішувати інтелектуальні і особистісні завдання адекватно віком, застосовувати знання і способи діяльності у вирішенні завдань;
- 12. Створити умови, які сприяють взаємодії і співпраці з батьками дітей.
Мета: Використовувати технологію мнемотехніка в освітньому процесі спільної та самостійної діяльності.Завдання:
- 1. Сприяти розвиток основних психічних процесів - пам'яті, уваги, образного мислення;
- 2. Сприяти вмінню дітей перетворювати абстрактні символи, образи (перекодування інформації);
- 3. Сприяти формуванню умінь і навичок у дітей сприйняття, відтворення , використання засобів технології.
- 4. Сприяти розвитку вміння працювати за зразком, за правилами, слухати дорослого і виконувати його інструкції;
- 5. Сприяти розвиткові творчих здібностей дітей, вмінню самим складати схеми і відтворювати їх.
- 6. Сприяти розвитку зв'язного мовлення, розширення і збагачення словникового запасу дітей;
- 7. Сприяти розвиток дрібної моторики рук;
- 8. Сприяти формуванню навичок співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, самостійності, ініціативності, відповідальності;
- 9. Сприяти формуванню цілісного сприйняття навколишнього світу;
- 10. Сприяти розвитку інтересу, мотивації до вивчення нового, невідомого в навколишньому світі, приймати активну участь в освітньому процесі;
- 11. Сприяти розвитку вміння вирішувати інтелектуальні і особистісні завдання адекватно віком, застосовувати знання і способи діяльності у вирішенні завдань;
- 12. Створити умови, які сприяють взаємодії і співпраці з батьками дітей.
- 1. Сприяти розвиток основних психічних процесів - пам'яті, уваги, образного мислення;
- 2. Сприяти вмінню дітей перетворювати абстрактні символи, образи (перекодування інформації);
- 3. Сприяти формуванню умінь і навичок у дітей сприйняття, відтворення , використання засобів технології.
- 4. Сприяти розвитку вміння працювати за зразком, за правилами, слухати дорослого і виконувати його інструкції;
- 5. Сприяти розвиткові творчих здібностей дітей, вмінню самим складати схеми і відтворювати їх.
- 6. Сприяти розвитку зв'язного мовлення, розширення і збагачення словникового запасу дітей;
- 7. Сприяти розвиток дрібної моторики рук;
- 8. Сприяти формуванню навичок співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, самостійності, ініціативності, відповідальності;
- 9. Сприяти формуванню цілісного сприйняття навколишнього світу;
- 10. Сприяти розвитку інтересу, мотивації до вивчення нового, невідомого в навколишньому світі, приймати активну участь в освітньому процесі;
- 11. Сприяти розвитку вміння вирішувати інтелектуальні і особистісні завдання адекватно віком, застосовувати знання і способи діяльності у вирішенні завдань;
- 12. Створити умови, які сприяють взаємодії і співпраці з батьками дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар