Школа молодих батьків

Школа молодих батьків.

У чарівному світі казки.

  Мета: поглибити знання батьків про казку як вид усної народної творчості, створити атмосферу радості, насолоди від творчості, поповнити знання батьків про тематику казок, розвивати читацький інтерес до казок, усне мовлення, логічне мислення, пам'ять, уміння творчо підходити до розв'язання проблеми, уміння аналізувати, акторські здібності;виховувати прагнення до добра і справедливості, інтерес до усної народної творчості

Скільки у  сонця  проміння для всіх,
стільки у нас і розваг, і утіх.

Зустріч з казкою — це свято, 
Не було б її у нас, 
Ми б не знали так багато.
Про новий і давній час.
- Кожен народ створив багато чудових казок. У них відображення життя народу, його мрії і сподівання на кращу долю, на перемогу добра і справедливості над злом, заздрістю, жадібністю і жорстокістю. Казки розкривають для нас інший, чарівний світ, переносять нас на крилах фантазії до незвичайних мандрівок і пригод, у яких ми беремо участь разом з героями казок.
- Сьогодні ми згадаємо деякі з них, дамо поради героям, продемонструємо свої творчі й акторські здібності.
- Пропоную до вашої уваги презентацію проекту «У світі казки чарівної»!
 Казка - давній і мудрий порадник. Це вона дає перше уявлення про добро і зло, правду й неправду, чесність, справедливість.

Казка народилась у сиву давнину. Дитинство невіддільне від неї . Пригадайте, як ви слухали ви ,затамувавши подих, про курочку рябу, котика й півника, колобка, хитру лисичку.
Казки є авторські, тобто написані письменниками, й народні.
- Хто автор народних казок? Ці казки виникли раніше, ніж люди навчились писати. Тому їх не записували, а переказували один одному. При переказуванні ці казки змінювалися. Ім’я автора забувалося за давністю. Казка ставала народною.
 Але щоб остаточно їх пригадати, то йому потрібно разом з нами побувати у «Країні загадок».
 Завдання 1.   «Країна загадок».
1.     На городі, що за черга
Дід і баба тут стоїть.
Тягнуть щось перед собою
І не витягнуть ніяк.
(Ріпка) 
2.     Ти впізнаєш вмить її
Одяг весь у попелі
Мачуха все лається
Сестри насміхаються.
(Попелюшка) 
3.     Маленьке, сіреньке,
Біди наробило:
Щось біле, кругленьке,
Хвостиком розбило.
Сумує і плаче бабуся,
Дідусь витирає сльозу,
А курочка кудкудаче:
«Я вам золоте знесу.»
(Курочка Ряба) 
4.     В’ється річка невеличка
Хлопчик у човні сидить.
З берега матуся кличе,
Щоб обідом пригостить.
І вгадать цього героя
Справа зовсім не складна.
Казка ця усім відома
Про кого вона?
( Про Івасика Телесика) 
5.     Хто кругленький і смачненький,
Із віконця скік та скік.
Втік від баби та від діда
До лисички на язик?
(Колобок)
       Завдання 2. Інтерактивна техно­логія інтерв’ю 
1. Хто більше назве казок, де б го­ворилося про Вовка та Лисицю?  
2. Хто більше назве казок, де б говорилося про злу бабу чи злу ма­чуху?
3. Назвіть народні казки про тварин.

Завдання 3. Кому належать ці речі?  (витягають із чарівного мішечка)
Яйце. «,Курочка Ряба» ) Колосок , Червона шапочка
Солома. (Солом’яний бичок» ) Тарілка та глечик. («Лисиця і  Журавель» )
Пір'їна. «,Кривенька качечка» ) Рукавичка. (Рукавичка»)
 Пиріжок. «,Про вовчика-братика і лисички-сестрички» )
Наливне яблучко. «,Гуси-Лебеді»)
Булава. «,Кирило Кожум'яка»
Грудочка сиру. (Лисичка-суддя»)


Завдання 4. Інтерактивна техно­логія «Спільний проект».
Кожній групі дається своє за­вдання:  Склади казку.
«Салат казок»

Назва казки
Головний герой
Другорядний герой
Де відбувається
Атрибути
Івасик -  Телесик
Качечка
Лисиця
В полі
Пічка
Солом’яний бичок
Котигорошко
Кіт
В лісі
Човник
Курочка ряба
Вовк
Рак
На річці
Булава
Котик і Півник
Коза
Змій
В хаті
Дерево
Рукавичка
Буратіно
Колобок
На городі
Глечик


        Завдання 5. Інсценізація казки Лисиця і Журавель.
Завдання 6. Гра «Домалюй»( із зав’язаними очима один а інший коментує)
Нагадаю слова із однієї пісні «Любовь бывает долгою, а жизнь еще длинней…»
Всі ви маєте  вже тещу,тестя, свекруху, свекра. І ваша мудрість, ваш такт і дипломатія можуть дуже допомогти у подружньому житті.
Завдання  7. Скажи комплімент тому, хто зображений на малюнку (Змія, тарган, павук, жаба, жук...) 
Завдання  8. «Що сталося б, якби казковий герой потрапив у сучасні умови» (Колобок, Коза – дереза,  курочка Ряба,  Котигорошко, Буратіно)
Заспіваймо пісню про дитинство, дитячі роки, про дружбу.
Спасибі вам, мами,
Спасибі вам, тата,
За те що прийшли до нас в нашу кімнату.
За посмішку щиру, за теплі слова,
За казку почуту, що вмить ожива.
От і казочці кінець,
А хто слухав – молодець.

Немає коментарів: